Τα μεταξύ των κομμάτων χτυπήματα «κάτω από τη ζώνη» είναι δύο, τις τελευταίες μέρες.
Το ανύπαρκτο ταξίδι του Τσίπρα στη Disneyland και το υπαρκτό ακίνητο της Μαρέβα Μητσοτάκη στο Παρίσι. Για το δεύτερο υπάρχουν συμβόλαια. Για το πρώτο, υπάρχει μόνο ο υπόνομος του Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος, με αρωγούς τα ακροδεξιά τρολ του διαδικτύου, σκαρφίστηκε τον Τσίπρα και τα παιδιά του πλάι στον Μίκυ Μάους. Κι όταν οι εταιρείες με τις οποίες είχε ο πρωθυπουργός συναντήσεις στο Παρίσι άρχισαν να βγάζουν ανακοινώσεις με τις οποίες επιβεβαίωναν το γεγονός, ο αντιπρόεδρος άρχισε τις υπεκφυγές: «Εγώ δεν μίλησα για Disneyland, αυτά τα έβγαλε το διαδίκτυο» είπε και χώθηκε στο λασπόλακκό του.
Πώς όμως αντιμετώπισαν τα δελτία ειδήσεων τα δύο αυτά θέματα;
Ο ΣΚΑΪ έκανε σαν να μην υπάρχει το ακίνητο Μητσοτάκη στο Παρίσι, το οποίο δεν αναφέρεται στο πόθεν έσχες του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Στις ειδήσεις των 9, η προσφάτως βραβευμένη από το δημοσιογραφικό ίδρυμα Μπότση για την αντικειμενικότητά της Σία Κοσιώνη, εξ αγχιστείας μέλος της αγίας οικογενείας, αποσιώπησε την είδηση. Αντίθετα, το κανάλι της προπαγάνδας του Φαλήρου παρουσίασε πλούσιο ρεπορτάζ με τα επιχειρήματα Άδωνι για το πρωθυπουργικό ταξίδι στο Παρίσι, σαν να μην είχαν καταρρεύσει ήδη από το μεσημέρι σαν χάρτινοι πύργοι. Α, στο τέλος του ρεπορτάζ βγήκε η παρουσιάστρια και -σαν να είχε μόλις εκδοθεί η ανακοίνωση- είπε ότι οι δύο εταιρείες, με τις οποίες η ελληνική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι συναντήθηκε ο πρωθυπουργος, επιβεβαιώνουν τις συναντήσεις στο Παρίσι. Έτσι, βρε παιδί μου, μια που το ‘φερε η κουβέντα…
Στρατευμένη δημοσιογραφία, εντεταλμένη υπηρεσία ή απλά χυδαιότητα; Διαλέξτε όποιον όρο προτιμάτε.
Στις ειδήσεις του ΑΝΤ1, ο Νίκος Χατζηνικόλαου παρουσίασε τα δύο θέματα κατ’ αντιπαράσταση, τήρησε ίσες αποστάσεις και (σωστά) καταδίκασε και τις δύο υποθέσεις για τη χαμηλή ηθική τους στάθμη. Η βαθιά ΝΔ, όμως, του ΑΝΤ1 έκανε παιχνίδι εντυπώσεων από το παρασκήνιο, βάζοντας τίτλο που να αφορά μόνο στο ταξίδι του Τσίπρα και όχι στο σπίτι της Μητσοτάκη. Μόλις το είδε ο δημοσιογράφος ζήτησε από το κοντρόλ να αλλάξει ο τίτλος, όπως και έγινε – με μικρή καθυστέρηση.
Συμπέρασμα; Ο ΣΚΑΪ είχε την απόφαση της παραπληροφόρησης και η παρουσιάστρια – συγγενής ΝΔ έφερε εις πέρας το έργο. Ο ΑΝΤ1 είχε όλη την καλή διάθεση να παραπληροφορήσει, έπεσε όμως πάνω στο τείχος του Χατζηνικολάου. Είναι ζήτημα δημοσιογραφικού μεγέθους. Ο Νίκος Χατζηνικολάου δεν γλυκοκοιτάει σίγουρα τη… βραβευμένη αντικειμενικότητα της Σίας Κοσιώνη και είναι πολύ έμπειρος άλλωστε για να ζηλέψει μία καριέρα δημοσιογραφικής ρόμπας.