ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Home / ΙΣΤΟΡΙΕΣ / Θα πάω πιλάτες σήμερα. Ούτε ξέρω τι είναι. Να φάω πριν ή θα έχει εκεί;

Θα πάω πιλάτες σήμερα. Ούτε ξέρω τι είναι. Να φάω πριν ή θα έχει εκεί;

Θα πάω πιλάτες σήμερα. Ούτε ξέρω τι είναι. Να φάω πριν ή θα έχει εκεί;

Η άσκηση δεν είναι η έσχατη λύση, όταν η δίαιτα δεν αποδίδει. Ένα πρόγραμμα με βάρη ή ένα μάθημα γιόγκα μπορεί να βοηθήσει σε πολλές από τις ιατρικές και ψυχολογικές παθήσεις που μπορεί να αντιμετωπίζουμε, όπως ο ανεπαρκής ή μη ποιοτικός ύπνος, η έλλειψη συγκέντρωσης, ακόμα και οι πόνοι της περιόδου.


Φυσικά, η άσκηση δεν είναι πανάκεια για όλους, ούτε είναι το υποκατάστατο του γιατρού Αλλά επίσης, δεν είναι απλά μια μέθοδος απώλειας βάρους. Δείτε όλα τα οφέλη που προσφέρει μια καλή προπόνηση…

Καρδιά από ατσάλι
Αυτό είναι γνωστό και δεδομένο, αλλά ουσιαστικά η άσκηση κάνει την καρδιά σας να χτυπάει κι επειδή η καρδιά είναι ένας μυς, αυτό την καθιστά ισχυρότερη και υγιέστερη. Οι ασθένειες της καρδιάς είναι οι πιο θανατηφόρες ασθένειες και η άσκηση μπορεί να το αλλάξει αυτό.
Βελτιωμένη απόδοση στην εργασία
Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι η τακτική άσκηση αυξάνει την παραγωγικότητα στην εργασία. Μερικοί επιστήμονες πιστεύουν ότι αυτό συμβαίνει επειδή η άσκηση αποτελεί μια διέξοδο που «καθαρίζει» το μυαλό μας, ενώ άλλοι πιστεύουν ότι οφείλεται στις ενδορφίνες που μας βοηθούν να αισθανόμαστε όμορφα και με ενέργεια.

 

Ισχυρότερα οστά
Αν θέλετε να έχετε ισχυρά, υγιή οστά, θα πρέπει να συμπεριλάβετε στο πρόγραμμά σας ασκήσεις με βάρη. Η άρση βαρών μπορεί να σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε την οστεοπόρωση και να δυναμώσετε τους μυς σας.
Λαμπερή επιδερμίδα
Μπορεί να σκεφτείτε ότι επειδή ιδρώνετε με την άσκηση, το δέρμα σας θα επιβαρύνεται. Στην πραγματικότητα όμως, αν πλένετε το πρόσωπό σας με ένα μη λιπαρό σαπούνι μετά την άσκηση, η αυξημένη ροή του αίματος προς το πρόσωπό σας, απελευθερώνει τους ρύπους μέσω του ιδρώτα οδηγώντας στη μείωση της ακμής και σε ένα πιο λαμπερό δέρμα.
Περισσότερη ενέργεια

Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη της άσκησης είναι η αύξηση της ενέργειας στο σώμα μας. Άτομα που ασκούνται τακτικά, αναφέρουν ότι νιώθουν λιγότερη κούραση σε καθημερινή βάση και περισσότερη ενέργεια.
Πιο ποιοτικός ύπνος
Φυσικά και δε μπορείτε να γυμναστείτε στον… καναπέ. Όμως η άσκηση τρεις με πέντε φορές την εβδομάδα, έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου με διάφορους τρόπους: βοηθά να αναπνέουμε πιο σωστά και επίσης, επειδή το σώμα είναι πιο κουρασμένο, κοιμόμαστε πιο βαθιά και καλά.
Λιγότερες ημέρες ασθένειας
Το μυστικό εκείνων που δεν αρρωσταίνουν συχνά, ίσως βρίσκεται στην τσάντα του γυμναστηρίου τους! Η τακτική, μέτρια άσκηση μπορεί να βοηθήσει το σώμα να είναι καλύτερα προετοιμασμένο για να καταπολεμήσει το κοινό κρυολόγημα, τη γρίπη και άλλα μικρόβια. Αλλά μην το παρακάνετε. Η υπερβολική άσκηση μπορεί να σας αρρωστήσει.

Λιγότερο επώδυνος κύκλος
Η άσκηση μπορεί να ανακουφίσει τα συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου, όπως κράμπες, κόπωση και διακυμάνσεις της διάθεσης.
Ευτυχία
Είναι γεγονός, ακόμη κι αν δε σας αρέσει η άσκηση, ότι αισθάνεστε πολύ καλύτερα μετά το πρόγραμμα γυμναστικής σας. Αυτό συμβαίνει γιατί ο εγκέφαλός σας απελευθερώνει ενδορφίνες, που βελτιώνουν τη διάθεσή σας και δημιουργούν ένα αίσθημα ικανοποίησης και ευεξίας για ώρες ή ακόμα και για μέρες μετά την άσκηση. Επιπλέον, δεδομένου ότι γίνεστε πιο δυνατοί και υγιείς, θα αισθάνεστε μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για το σώμα σας.

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου...
Shares

↟↟↟ Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε ένα SHARE να το δούνε και οι φίλοι σας!!!

banner
error:

Πως αγοράζω Κινητά & Gadget από Κίνα χωρίς Τελωνείο

ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ