ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Home / VIRAL / Κάθε φορά που εντυπωσιάζεις, αποκτάς και έναν εχθρό. Για να είσαι δημοφιλής πρέπει να είσαι μετριότητα…

Κάθε φορά που εντυπωσιάζεις, αποκτάς και έναν εχθρό. Για να είσαι δημοφιλής πρέπει να είσαι μετριότητα…

Κάθε φορά που εντυπωσιάζεις, αποκτάς και έναν εχθρό. Για να είσαι δημοφιλής πρέπει να είσαι μετριότητα…

Ο Ισπανός ψυχολόγος και ψυχίατρος Ενρίκε Ρόχας αναφέρει πως «όσοι νιώθουν ότι αποτελούν αντικείμενο του φθόνου συναδέλφων, συμμαθητών, γειτόνων, φίλων, ακόμα και συγγενών, πρέπει να ξέρουν πως το πιο σημαντικό είναι να προφυλάσσονται, να μην εκτίθενται σε καταστάσεις που προκαλούν και οξύνουν αυτό το συναίσθημα».

Κάθε φορά που εντυπωσιάζεις, αποκτάς και έναν εχθρό. Για να είσαι δημοφιλής πρέπει να είσαι μετριότητα…

Για το τόσο ανθρώπινο ελάττωμα του φθόνου, μια παραδοσιακή ιστορία αναφέρει πως μια φορά ένα φίδι άρχισε να κυνηγάει μια πυγολαμπίδα.

Ύστερα από τρεις μέρες αδιάκοπης καταδίωξης, χωρίς δυνάμεις πια, η πυγολαμπίδα σταμάτησε και μίλησε στο φίδι:

— Μπορώ να σου κάνω μια ερώτηση;

— Δε συνηθίζω ν’ ακούω τα θηράματά μου, αλλά μια που θα σε καταβροχθίσω, μπορείς να ρωτήσεις.

— Ανήκω στην τροφική σου αλυσίδα;

— Όχι

— Σου έκανα κανένα κακό;

— Όχι

— Τότε γιατί θέλεις να με σκοτώσεις; Αφού σκέφτηκε λίγο, το φίδι απάντησε:

— Επειδή δεν αντέχω να σε βλέπω να λάμπεις.

Κάθε φορά που εντυπωσιάζεις, αποκτάς και έναν εχθρό. Για να είσαι δημοφιλής πρέπει να είσαι μετριότητα…

Shares

↟↟↟ Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε ένα SHARE να το δούνε και οι φίλοι σας!!!

Αυτό το είδες;

1

ΠΑΝΙΚΟΣ σε beach bar. Αυτό που την έκαναν θα το θυμάται για όλη της την ζωή!

Αυτό που έρχεται θα το θυμάται σίγουρα για όλη της τη ζωή. Καλύτερα να μην …

error:

Kάνε την εγγραφή σου ΔΩΡΕΝ στο Νοιάzομαι και θα βρεις 53 νέα εκπτωτικά κουπόνια για να τα χρησιμοποιήσεις στο Super Market

Εεεεεπ! Που πας να φύγεις; Αυτά τα είδες;;;;

(αν όχι εσύ χάνεις...)

 

 

 

 

 

 

Kάνε την εγγραφή σου

ΔΩΡΕΝ στο Νοιάzομαι

και θα βρεις 53 νέα

εκπτωτικά κουπόνια

για να τα

χρησιμοποιήσεις

στο Super Market