
Μπορεί να μας φταίνε τα ρούχα τους, τα μαλλιά τους ή απλά η έκφραση του προσώπου τους, όλα αυτά όμως επηρεάζουν τον τρόπο που τους βλέπουμε, ασχέτως που μπορεί να πέφτουμε τελείως «έξω».
Με βάση αυτή την τάση μας, η Coca-Cola Middle East έφτιαξε μια διαφήμιση για το Ramadan που θα αγγίξει ευαίσθητες χορδές…
Έβαλαν 6 αγνώστους σε ένα σκοτεινό δωμάτιο, τους ζήτησαν να μιλήσουν για τα ενδιαφέροντά τους και στη συνέχεια ζήτησαν να περιγράψουν πως φαντάζονταν τους συνομιλητές τους. Όταν όμως άνοιξαν τα φώτα…
nataleme Εδώ θα τα λέμε όλα!