1. Ενώ έκαναν τα γυρίσματα της ταινίας Οι Κυνηγοί της Χαμένης Κιβωτού στη Τυνησία σχεδόν όλο το συνεργείο και οι ηθοποιοί έπαθαν τροφική δηλητηρίαση. Ο μόνος που δεν έπαθε τίποτα ήταν ο Στίβεν Σπίλμπεργκ που έτρωγε μόνο ότι έφερε μαζί του: κονσέρβες με σούπα με μακαρόνια.
2. Ο Σον Κόνερι και ο Χάρισον Φόρντ είναι και οι δύο γυμνοί κατά τη διάρκεια όλης της σκηνής στο Ζέπελιν στη Τελευταία Σταυροφορία, επειδή στο στούντιο έκανε τέτοια ζέστη και ίδρωναν τόσο πολύ που χαλούσε την εμφάνισή τους.
3. Το αρχικό όνομα του πρωταγωνιστή ήταν Ιντιάνα Σμιθ. Το όνομα άλλαξε σε Ιντιάνα Τζόουνς τη πρώτη μέρα της παραγωγής. Το πραγματικό του όνομα αποκαλύπτεται στη Τελευταία Σταυροφορία ως Χένρυ Τζόουνς Τζούνιορ.
4. Έγινε ανοιχτό κάστινγκ σε δημοτικά σχολεία για να βρουν ένα παιδί ασιατικής καταγωγής για να παίξει τη Μισή Μερίδα στο Ναό του Χαμένου Θησαυρού. Ο Jonathan Ke Quan ήρθε για να στηρίξει τον αδερφό του που έκανε οντισιόν, αλλά ο υπεύθυνος εντυπωσιάστηκε τόσο πολύ με τον Jonathan που προπονούσε τον αδερφό του, που του πρόσφερε επίσης μια θέση στην οντισιόν.
5. Ο Χάρισον Φορντ ένιωθε υποχρεωμένος να κάνει τις επικίνδυνες σκηνές της αρχικής τριλογίας επειδή πίστευε ότι ήταν ταινίες περιπέτειας και αν δε το έκανε, δεν υπήρχε λόγος να υπάρχει εκεί. Υπέφερε μελανιές στα πλευρά του στη σκηνή όπου τον σέρνει ένα τζιπ στους Κυνηγούς της Χαμένης Κιβωτού και είχε δηλώσει ότι «αν μια σκηνή ήταν επικίνδυνη, δε θα τη γυρίζαμε.»
6. Ο Φορντ δεν ήθελε αρχικά τον Σον Κόνερι για πατέρα του στη Τελευταία Σταυροφορία, επειδή ο Κόνερι ήταν μόλις 12 χρόνια μεγαλύτερος και η σχέση πατέρα/γιου δε θα ήταν πιστευτή. Στο τέλος, απόλαυσαν και οι δύο την άριστη συνεργασία τους.
7. Ο Φορντ ζήτησε περισσότερα αστεία για την ηλικία του Ιντιάνα στο Βασίλειο του Κρυστάλλινου Κρανίου, επειδή πίστευε ότι θα μειώσει τη μανία της Αμερικής με την ηλικία του. Επίσης, αρνήθηκε να βάψει τα μαλλιά του για το ρόλο για να γίνει πιο αυθεντικός.
8. Στο Ναό του Χαμένου Θησαυρού ο ηθοποιός D.R. Nananyakkara δε μιλούσε καθόλου Αγγλικά και κοιτούσε τον Σπίλμπεργκ να ανοιγοκλείνει το στόμα του, κάνοντας το ίδιο. Οι παύσεις στη σκηνές του είναι όταν περιμένει τον Σπίλμπεργκ να πει την επόμενη ατάκα του.
9. Ενώ έκαναν τα γυρίσματα της σκηνής με τα φίδια στους Κυνηγούς της Χαμένης Κιβωτού, ένας πύθωνας δάγκωσε τον βοηθό σκηνοθέτη David Tomblin και δε τον άφηνε. Ζήτησε ευγενικά από κάποιον να πιάσει από την ουρά τον πύθωνα, αν και ήταν ακόμα προσκολλημένος στο χέρι του. Έπιασε, και τόσο ο Tomblin και ο πύθωνας δεν έπαθαν κακό.
10. Στη Τελευταία Σταυροφορία ο Ιντιάνα αναφέρει ένα μάθημα φιλοσοφίας, όπου δίδασκε ο Δρ. Tyree. Ήταν μια αναφορά στον πραγματικό Δρ. Tyree που ήταν μέντορας του Χάρισον στο κολέγιο.
11. Το Βασίλειο του Κρυστάλλινου Κρανίου είναι η μόνη ταινία που δεν ήταν υποψήφια από την Ακαδημία Όσκαρ. Οι Κυνηγοί της Χαμένης Κιβωτού είχε κερδίσει τέσσερα βραβεία: βραβείο Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης, Καλύτερου Ήχου, Καλύτερου Μοντάζ και Καλύτερων Εφέ. Ο Ναός του Χαμένου Θησαυρού κέρδισε ένα βραβείο: Καλύτερων Εφέ και η Τελευταία Σταυροφορία κέρδισε ένα: βραβείο Καλύτερων Ηχητικών Εφέ.
12. Ο Φορντ τρόμαξε τον Σπίλμπεργκ στο Ναό του Χαμένου Θησαυρού όταν έτρεξε κατά μήκος της σκάλας από σχοινί για να ελέγξει αν είναι ασφαλής. Ο Σπίλμπεργκ αργότερα είπε «Τι να πω; Ο Χάρισον είναι πραγματικά ο Ιντιάνα Τζόουνς.»
13. Για να δημιουργήσουν το συριγμό χιλιάδων φιδιών στους Κυνηγούς της Χαμένης Κιβωτού ο ηχολήπτης Ben Burtt ηχογράφησε μια κατσαρόλα που έβραζε νερό.
14. Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ δήλωσε ότι γύρισε τη Τελευταία Σταυροφορία για δύο λόγους: για να ολοκληρώσει μια τριλογία με τον Τζόρτζ Λούκα και για να εξιλεωθεί για την αντίδραση που έλαβε για το Ναό του Χαμένου Θησαυρού.
15. Ο Χάρισον Φορντ ήταν κάθετος στο να χρησιμοποιήσει μόνος του το μαστίγιο του Ιντιάνα στο Βασίλειο του Κρυστάλλινου Κρανίου, παρά το γεγονός που η παραγωγή ήθελε να γίνε με εφέ εξαιτίας νέων κανόνων ασφαλείας. Ο Φορντ κέρδισε στη διαφωνία.
16. Η γέφυρα από σχοινί στη τελευταία σκηνή μάχης στο Ναό του Χαμένου Θησαυρού στη πραγματικότητα κρεμόταν δεκάδες μέτρα πάνω από ένα φαράγγι. Ο Σπίλμπεργκ φοβόταν τα ύψη και ποτέ δε τη περπάτησε, επιλέγοντας να οδηγήσει ενάμιση μίλι στην άλλη πλευρά της γέφυρας για να κινηματογραφήσει. Ο Φορντ από την άλλη πλευρά έτρεχε κανονικά πάνω στη γέφυρα.
17. Παρά το γεγονός ότι τόσο ο Τζορτζ Λούκας και ο Στίβεν Σπίλμπεργκ συμμετείχαν στο έργο, κάθε στούντιο στο Χόλιγουντ αρχικά απέρριψε τους Κυνηγούς της Χαμένης Κιβωτού. Μετά από πολλή πειθώ, έπεισαν τα στούντιο της Paramount Pictures.
18. Η σκηνή όπου πέφτει η τεράστια πέτρινη σφαίρα γυρίστηκε δύο φορές από πέντε διαφορετικές γωνίες και σε μια λήψη ο Χάρισον Φορντ παραλίγο να πέσει. Ο Σπίλμπεργκ τη θεώρησε ρεαλιστική και τη κράτησε.
19. Η ασφάλεια για το Βασίλειο του Κρυστάλλινου Κρανίου ήταν πολύ αυστηρή για να μη διαρρεύσει τίποτα στα μέσα, και έτσι οι ηθοποιοί είχαν παρατσούκλια στα καθημερινά τους χαρτιά με το σενάριο. Ο Χάρισον ήταν ο «#», Η Κέιτ Μπλάνσετ ήταν το «κακό κορίτσι» και η Κάρεν Άλεν ήταν η «Δεσποινίς».
20. Ο Χάρισον Φορντ τραυματίστηκε στη πλάτη του στα γυρίσματα του Ναού του Χαμένου Θησαυρού και έπρεπε να πετάξει στο Λος Άντζελες για μια πειραματική εγχείρηση. Όσο έλειπε, ο Σπίλμπεργκ χρησιμοποίησε τον Βρετανό κασκαντέρ Vic Armstrong για τα γυρίσματα. Οι δυο τους έμοιαζαν τόσο πολύ που το συνεργείο τους μπέρδευε. Όταν ο Φορντ επέστρεψε, συνέχισε να γυρίζει τις επικίνδυνες σκηνές μόνος του και γύρισε τις κοντινές σκηνές των σκηνών που έχασε.
21. Οι Κυνηγοί της Χαμένης Κιβωτού αρχικά κρίθηκε ακατάλληλη για ανηλίκους εξαιτίας της έκρηξης του κεφαλιού στο τέλος της ταινίας. Οι παραγωγοί δεν ήθελαν τέτοια αξιολόγηση, έτσι πρόσθεσαν εφέ φωτιάς στο πρόσωπο του ηθοποιού για να κάνουν τη σκηνή λιγότερο ακατάλληλη.
22. Στη σκηνή με τους αρουραίους, χρησιμοποιήθηκαν επιπλέον 1000 μηχανικά ποντίκια.
23. Ο Ιντιάνα Τζόουνς ψηφίστηκε ως ο δεύτερος σπουδαιότερος ήρωας όλων των εποχών από το Αμερικάνικο Ινστιτούτο Φιλμογραφίας. Ο πρώτος είναι ο Atticus Finch από το To Kill A Mockingbird.
24. Σε μια σκηνή όπου τρέχουν να ξεφύγουν στο Ναό του Χαμένου Θησαυρού, η Kate Capshaw χτύπησε το μάτι της και μελάνιασε. Την επόμενη μέρα, όλο το συνεργείο εμφανίστηκε με μαύρη μουντζούρα στο μάτι τους.
25. Ο Ιντιάνα ποτέ δε χάνει το καπέλο του στους Κυνηγούς της Χαμένης Κιβωτού, ως φόρο τιμής στους ήρωες των ταινιών της δεκαετίας του 1940 όπου οι ήρωες, ό, τι και να γίνει δε χάνουν το καπέλο τους.
26. Το 2014 ο σκηνοθέτης Σπίλμπεργκ δημοσίευσε μια πειραματική ασπρόμαυρη εκδοχή των Κυνηγών της Χαμένης Κιβωτού με το σάουντρακ και τους διαλόγους να έχουν αντικατασταθεί από ηλεκτρονικό σάουντρακ.
27. Το σακάκι και το καπέλο του Ιντιάνα εκτίθενται στο Σμιθσόνιαν Ινστιτούτο.
28. Το φόρεμα που φοράει η Kate Capshaw στο Ναό του Χαμένου Θησαυρού ήταν vintage και ήταν μοναδικό και όλοι το πρόσεχαν. Σε μια σκηνή το φόρεμα στέγνωνε σε ένα δέντρο, αλλά ένας ελέφαντας έφαγε κατά λάθος το πίσω μέρος του φορέματος. Έγιναν οι απαραίτητες διορθώσεις και τελικά γυρίστηκε η σκηνή στο κλαμπ της Σανγκάης.
29. Η σκηνή όπου ο Ιντιάνα πυροβολεί έναν άντρα με σπαθί στους Κυνηγούς της Χαμένης Κιβωτού δεν ήταν αρχικά στο σενάριο. Ο Ιντιάνα υποτίθεται ότι θα χρησιμοποιούσε το μαστίγιό του για να πάρει το σπαθί από τα χέρια του άντρα, αλλά όταν ο Φορντ και το υπόλοιπο συνεργείο έπαθαν τροφική δηλητηρίαση δε μπορούσε να χειριστεί το μαστίγιο καλά. Μετά από αρκετές ανεπιτυχείς απόπειρες, ο Φορντ τα παράτησε και ζήτησε απλά να τον πυροβολήσει για να τελειώνουνε.
30. Τα τέσσερα άλογα που χρησιμοποιήθηκαν στη τελευταία σκηνή της Τελευταίας Σταυροφορίας δανείστηκαν στη ταινία από το Βασιλιά Χουσεϊν της Ιορδανίας.
31. Σε μια διαγραμμένη σκηνή στους Κυνηγούς της Χαμένης Κιβωτού, ο Σαλλάχ αντιμετωπίζει έναν Ναζί στρατιώτη. Ο ηθοποιός John Rhys Davies, που υπέφερε από χολέρα εκείνη το καιρό, έσκυψε στη σκηνή και τα έκανε πάνω του.
32. Ο πύθωνας που χρησιμοποιήθηκε στο Ναό του Χαμένου Θησαυρού ταξίδεψε για τις ανάγκες της ταινίας στη Σρι Λάνκα με τον χειριστή ζώων Michael Culling, αλλά τα ζώα δεν ήταν ευπρόσδεκτα στη χώρα και έτσι έκλεισε ένα δικό τους δωμάτιο σε ξενοδοχείο με τα ονόματα κύριος και κυρία Longfellow.
33. Κατά τα γυρίσματα των Κυνηγών της Χαμένης Κιβωτού, η τότε σύζυγος του Χάρισον Φορντ, η Μελίσσα Μάθισον, ήρθε για επίσκεψη. Ο Σπίλμπεργκ την τράβηξε πιο πέρα για να της μιλήσει για μια ιδέα του. Οι δυο τους γράψανε το σενάριο για τον Ε. Τ. τον Εξωγήινο που έγινε μεγάλη επιτυχία.
34. Για τη σκηνή που οι Ναζί χαιρετούν τον Αδόλφο Χίτλερ στη Τελευταία Σταυροφορία, ο Σπίλμπεργκ ζήτησε από τους ηθοποιούς να βάλουν το άλλο χέρι τους πίσω στη πλάτη και να σταυρώσουν τα δάχτυλα.