Πλέον, η Renault ανακοίνωσε πως κάτω από μία νέα προδιαγραφή (την BSR ή Brevet de Sécurité Routière) το Twizy 45 θα μπορούν να το οδηγούν ακόμη και 16-χρονοι καθώς κατατάσσεται στα ελαφρά scooter με ανάλογα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας. Εδώ να πούμε πως το Twizy εξοπλίζεται με έναν αερόσακο, διπλές ζώνες ασφαλείας, δισκόφρενα και κλωβό ασφαλείας.
Το Twizy Renault Sport F1 πατά στους τροχούς του μονοθεσίου που συμμετέχει στη Formula Renault 2.0 και φέρει εμπρός σπλίτερ, πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα και πίσω αεροτομή, όπως και διαχύτη. Στο εσωτερικό συναντάμε αγωνιστικό κάθισμα και τιμόνι εμπνευσμένο από τη Formula 1. Το βάρος του συγκεκριμένου Twizy έχει αυξηθεί από τα 473 στα 564 kg.
Η σχέση του ηλεκτρικού concept car με τον κόσμο της F1 δεν περιορίζεται στην εμφάνιση και το αεροδυναμικό πακέτο, αλλά δανείζεται επίσης το σύστημα επανάκτησης ενέργειας KERS, το οποίο έχει τοποθετηθεί στο χώρο όπου φιλοξενείται κανονικά το πίσω κάθισμα. Μέσω αυτού η μέγιστη ισχύς ανεβαίνει στιγμιαία από τα 17 στα 98 PS και για διάστημα 13 sec. Έτσι, το Twizy F1 επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 6 sec, τον ίδιο χρόνο δηλαδή που χρειάζεται και το Megane RS 265. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 110 km/h, έναντι 85 km/h του συμβατικού ηλεκτρικού Twizy.
Στόχος του… εξωπραγματικού πρωτότυπου μοντέλου είναι να επιδείξει την τεχνολογία που έχει στη διάθεσή της η Renault από την εμπλοκή της στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Και μελλοντικά βέβαια να την χρησιμοποιήσει στα αυτοκίνητα παραγωγής. Έτσι, το Twizy Renault Sport F1 θα δώσει το «παρών» σε διάφορες εκδηλώσεις, όπως σε αγώνες του πρωταθλήματος World Series by Renault και στην έκθεση της Βαρκελώνης.