Και αυτό γιατί το νέο χαρακτηριστικό που ετοιμάζεται να λανσάρει είναι τουλάχιστον ενοχλητικό!
Σύμφωνα λοιπόν με δημοσιεύματα του διεθνούς Τύπου και έγκριτων ιστοσελίδων, ο κολοσσός των κοινωνικών μέσων δικτύωσης θα ξεκινήσει δοκιμές «mid-roll» διαφημίσεων μέσα στα βίντεο!
Ναι καλά καταλάβετε (αν καταλάβατε)! Εκεί που θα βλέπεις ανέμελος ένα βίντεο, αυτό θα διακόπτεται από διαφήμιση και θα συνεχίζεται μόλις αυτή τελειώσει.
Αν λοιπόν σας ενοχλούν οι «pre-roll» διαφημίσεις (πριν την έναρξη) που έχουν ήδη ενσωματώσει πλατφόρμες όπως το YouTube, φανταστείτε αυτές κατά τη διάρκεια του βίντεο και τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα αφού ξεκινήσει!
Παραμένει πάντως ασαφές πόσο θα είναι η μέση διάρκεια των «mid-roll» διαφημίσεων, αν αυτό σας παρηγορεί καθόλου…
Αυτό πάντως που σίγουρα θα το κάνει, είναι το ενδεχόμενο να βγάλετε και εσείς ένα καλό extra, καθώς σε περίπτωση που ένα βίντεό σας γίνει viral θα πάρετε και εσείς ένα σοβαρό ποσοστό χρημάτων από τη διαφήμιση και συγκεκριμένα το 55% των εσόδων!
Προηγούνται πάντως πρώτα οι (ήδη) επαγγελματίες του είδους, καθώς στα δικά τους βίντεο θα κάνουν το ντεμπούτο τους οι «mid-roll» διαφημίσεις, ενώ οι διαφημιστές έχουν αρχίσει να τρίβουν ήδη τα χέρια τους.
Και αν δεν έχετε ακόμα ιδέα για το παγκόσμιο ιστορικό φαινόμενο που ονομάζεται Facebook, σας ενημερώνουμε ότι πέρυσι οι χρήστες του παρακολούθησαν 100 εκατομμύρια ώρες βίντεο. ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ!