Πίσω από τον λιτό εργοστασιακό κωδικό R50 κρύβεται ένα πραγματικό υπεραυτοκίνητο, με το οποίο θα μπει για πρώτη φορά η θυγατρική της Mercedes στο ολιγομελές club των μοντέλων με τετραψήφιες ιπποδυνάμεις, όπως είναι για παράδειγμα η Bugatti Chiron και η μελλοντική Aston Martin RB001 με 900 έως και 1.300 καθαρόαιμα άλογα.
Το γερμανικό hypercar θα μιμηθεί το αγωνιστικό μονοθέσιο της Mercedes στη Formula 1, όσον αφορά στην τεχνολογία και στους κινητήρες του. Έτσι θα εφοδιαστεί με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες, χάρη στους οποίους εκτιμάται ότι θα αποδίδει περισσότερους από 1.000 ίππους με περίπου ισάριθμα κιλά βάρος. Με βάση αυτά τα δεδομένα θα έχουμε μία αναλογία ενός κιλού ανά ίππο, οπότε μπορούμε να μιλάμε μετά βεβαιότητας για εκρηκτικές επιδόσεις, αν και η R50 δεν προορίζεται για τις πίστες αγώνων, αλλά θα κυκλοφορεί κανονικά «πινακιδωμένη» σε δημόσιους δρόμους.
Σύμφωνα με τα σχέδια της εταιρείας, η παγκόσμια πρεμιέρα του επετειακού μοντέλου της θα γίνει τον Σεπτέμβριο στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και θα κατασκευαστούν συνολικά 200 έως 300 τέτοια υπεραυτοκίνητα. Μάλιστα η AMG χτύπησε την πόρτα ενδιαφερόμενων υποψήφιων αγοραστών ανάλογης οικονομικής επιφάνειας, με αποτέλεσμα να έχει εξαντληθεί ήδη σχεδόν το σύνολο της παραγωγής. Με άλλα λόγια, οι άνθρωποι αγόρασαν στα τυφλά ένα μοντέλο αξίας 2.000.000 ευρώ από το οποίο δεν έχουν κυκλοφορήσει ούτε καν επίσημα σκίτσα, παρά μόνον ψηφιακά από ανεξάρτητους σχεδιαστές. Μάλιστα και τα σχέδια, που έχουμε αναρτήσει, προέρχονται ακριβώς από έναν τέτοιο ντιζάινερ, εκτιμάται όμως, ότι αποκαλύπτουν σε μεγάλο βαθμό το εξωτερικό ντιζάιν του μοντέλου παραγωγής. Ενός μοντέλου, για το οποίο ισχυρίζονται στην AMG, ότι θα είναι λαμπερό και ότι δεν θα συγκρίνεται με κανένα άλλο αυτοκίνητο στον πλανήτη!
Όσον αφορά τώρα στις υπόλοιπες προδιαγραφές του επετειακού μοντέλου της AMG, γνωρίζουμε ήδη ότι θα εφοδιαστεί με σύστημα τετρακίνησης και με ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, που θα προσαρμόζονται αυτόματα στην ταχύτητα του οχήματος. Η AMG προς το παρόν χρησιμοποιεί ως όνομα για το πιο συναρπαστικό μοντέλο της ιστορίας της το Project ONE, χωρίς όμως να είναι βέβαιο αν αυτό θα είναι και το τελικό.