Με…
Οι τρόποι που έχουν βρει είναι τρεις:
• Με τη χρήση της τεχνολογίας
Αν κάποιος «πειράξει» το λογισμικό στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του πρατηρίου που συνδέεται με τις αντλίες, τότε ο χειριστής μπορεί να του δίνει εντολές μέσω κινητού ή από τον δικό του υπολογιστή στο σπίτι του μέσω διαδικτύου είτε και μέσω κινητού τηλεφώνου. Με αυτόν τον τρόπο λειτουργούσε και το οργανωμένο κύκλωμα νοθείας και λαθρεμπορίας καυσίμων που εξαρθρώθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο.
• Κλοπή στον μετρητή
Σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να είναι καλά εκπαιδευμένος ο υπάλληλος του πρατηρίου, ώστε να «κλέβει» με μαεστρία τον πελάτη. Για παράδειγμα βάζει βενζίνη αξίας π.χ. 5ευρώ σε ένα μηχανάκι και στη συνέχεια τοποθετεί το πιστόλι στην αντλία κατά τρόπο που να μην εφαρμόζει ακριβώς, με αποτέλεσμα ο μετρητής να συνεχίζει να γράφει και όταν σταματήσει το πρώτο αυτοκίνητο η αντλία μετρά από τα 5 ευρώ και μετά. Έτσι αντί για βενζίνη αξίας 20 ευρώ αποδίδει καύσιμο αξίας 15 ευρώ. Μάλιστα πολλές φορές λένε στους οδηγούς να μετακινήσουν λίγο πιο μπροστά το όχημα ώστε να εξυπηρετήσουν και άλλους με αποτέλεσμα να ο οδηγός να μην έχει οπτική επαφή με την αντλία.
• Νοθεία με χρήση ουσιών
Μία από τις πιο συχνές καταγγελίες που γίνονται στο υπουργείο Ανάπτυξης είναι από οδηγούς που λένε πως έβαλαν 20 λίτρα και μετά από λίγα χιλιόμετρα έπεσε απότομα η στάθμη του δείκτη. Σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει νοθεία με την προσθήκη ουσιών όπως η τολουόλη που αυξάνει τεχνητά τον όγκο του καυσίμου με αποτέλεσμα μόλις πέσει η θερμοκρασία του έπειτα από λίγα χιλιόμετρα να πέφτει απότομα και η στάθμη του δείκτη.