Η ομάδα χρησιμοποίησε ένα υδατοδιαλυτό σπρέι βαφής, που αντιδράει στο blacklight και με μια μεμβράνη εντοπίσανε τα αόρατα σημάδια στα σεντόνια.
Το επόμενο πρωί, πριν κάνουν τσεκ-αουτ, ανακάτωσαν τα σεντόνια για να μοιάζει σαν να είχε κοιμηθεί κάποιος στο κρεβάτι, ώστε το προσωπικό καθαριότητας να αλλάξει τα σεντόνια. Την επόμενη μέρα, ένα άλλο άτομο της ομάδας έκανε check-in στο ξενοδοχείο, ζητώντας το ίδιο ακριβώς δωμάτιο. Ευτυχώς δεν υπήρχε κάποια κράτηση για το συγκεκριμένο δωμάτιο, αλλά δυστυχώς το blacklight αποκάλυψε τα σημάδια του σπρέι, που σήμαινε πως τα σεντόνια δεν είχαν αλλαχτεί!
Όταν ήρθε η ομάδα αντιμέτωπη με την υπεύθυνη, δήλωσε ότι τα σεντόνια πρέπει να αλλάζονται και αναρωτιόταν αν έγινε κάποιο λάθος. Η ίδια δοκιμή πραγματοποιήθηκε σε μια άλλη αλυσίδα ξενοδοχείων, με το ίδιο αποτέλεσμα. Μια καμαριέρα συνόδευσε τον διευθυντή στο δωμάτιο και είπε πως πράγματι είχε καθαρίσει το δωμάτιο, αλλά δεν έδωσε καμία εξήγηση για τα βρώμικα σεντόνια, αντ” αυτού ζήτησε συγνώμη για το περιστατικό.
Από την έρευνα προέκυψαν πως 3 ξενοδοχεία στη Νέα Υόρκη απέτυχαν στο τεστ και έτσι θα πρέπει να υποθέσουμε ότι υπάρχουν 6 που το πέρασαν. Όμως, πρέπει επίσης να αναρωτηθούμε αν αυτό είναι μια τακτική που χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα ξενοδοχεία – το Candlewood Suites, το La Quinta και το Residence Inn Marriott – ή μήπως είναι σύνηθες φαινόμενο και σε άλλα. Σίγουρα εγώ θα ακολουθήσω την συμβουλή της γιαγιάς μου και θα παίρνω τα δικά μου σεντόνια